[linux] hw na linux router

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Úterý Srpen 19 19:13:05 CEST 2003

> zhanam nejake jednodoskove zelezo na linux router.
> minimalne 2 eth interfaces,
> aspon 486 (idealne pentium). co najmensie. vsetko co
> som vyguuglil stalo od
> 15.000 vyssie, co je za stare pentium trochu moc.
> mate nejaky napad? dakujem..

486/66,8 mb ram,528 mb hdd staci na routovanie, debian
3.0r1 sa na tom da rozbehat :-) ale chce to troxa
snahy (nedal som starsiu distro kvoli prism2.5
chipsetu, potrebovalo to kernel 2.4). mozno by bol
lepsi slackware, ten je este menej narocny (instalacia
noveho balika na router trva cca polhodinu, lebo
dselect/dpkg sa hraju so zavislostami balikov a furt
swapuju, preto by som skor odporucil ten slackware :-)

mozno by nebolo zle mat nejaku routovaciu distribuciu,
ale neviem ako je to tam s podporou wan sieti atd,
preto som kamosovi instalil ten debian.

jard