[linux] ciastocne riesenia radeon 9200

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Úterý Srpen 19 19:18:25 CEST 2003

> Tak som rozbehal ovladac ati (fireglx) pre xfree86
> 4.3, ale nemozem pouzit ine rozlisenie ako
> 640x480!!! Vsetko funguje, 3d podpora...atd.
> Inac nebude to mat neco spolocne s tym ze pouzivam
> DVI lcd monitor?
> Ked dam vacsie rozlisenie ako 640x480 pise no
> signal. S hsync a vrefresh to asi nema nic.

s lcd skusenosti nemam ale ten fglrx mi obcas rozhasi
nejaku grafiku co mi nerobil ziadny iny driver na
(t.j. ani nv ani nvidia a po upgrade na radeona ten
dri tiez neblbol). mne ten driver zase beha natuho na
800x600 :) ked mam tuxracera tak mam okolo neho cierny
ramcek a samotna hra je 640x480 v malom okienku.
problemy so stabilitou nie su. pokial ide o ten lcd
tak mozno by nebolo zle kuknut co su za 'vendor
specific' nastavenia v XF86Config-4 pre fglrx, nvidia
tam nejake mala a ati sa mi zda ze tam ma tiez.

jard