zdrojaky vs balickovaci system WAS: [linux] mplayer vs. MpegTV

Lubomir Host 8host na pauli.fmph.uniba.sk
Úterý Srpen 19 19:36:02 CEST 2003

On Tue, Aug 19, 2003 at 10:26:58AM -0700, Jaroslav Soltys wrote:

> jj, pojdem k slackwaru aby mi vlastnorucne buildovane
> mplayer a X a spol nekazili zavislosti balikov... :)
>
> ozaj, je nejaky rozumny sposob ako zo sourcov vytvorit
> deb/rpm pre blaho balickovacieho systemu ? lebo ja mam
> rad up2date system ale cakat na rpm/deb sa mi nechce
> (najma kvoli wine a mplayeru nemozem)

    Debianovske balicky zo zdrojakov, ktore su slusne napisane, ide
    spravit pomerne rychlo a jednoducho. Naposledy som si buildoval
    baliky pre nejake perlovske moduly z CPAN archivu. Vyrobenie balika
    spocivalo vo vytukani 'dh-make-perl', upraveni e-mailovej adresy vo
    vygenerovanom subore a spusteni 'make -f debian/rules binary' (Ale
    urcite je este nejaka korektnejsia cesta).

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/