[linux] OT: e-mail konfera o C/C++

Středa Srpen 20 10:03:57 CEST 2003

20. augusta 2003 o 09:22, Matej Pivoluska píše:

> Aj ja sa priklanam k navrhu "Programatori vsetkych jazykov spojte sa."
> Radsej by som bral nejaku konferenciu zameranu na programovanie (pod
> Linuxom) ako specializovanu na C/C++.

ok, hlas ludi je hlas bozi:) takze je vytvoreny mailing list
programovanie na lists.linux.sk
v popise ma ze subjektom debat by malo byt hlavne programovanie
v prostredi OS Linux.

pripadni zaujemcovia ak by si nasli cas, mohli by vypracovat daky
dokument pre pravidla daneho listu, nieco ako faq.lists.linux.sk.
potom by sa mohola zrejme vseobecne zverejnit existencia takehoto listu.

--
member of Advanced InternetWorks group  -> http://www.ainetworks.sk
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk