FAQ (Re: [linux] OT: e-mail konfera o C/C++)

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Středa Srpen 20 13:49:59 CEST 2003

Tibor Pittich wrote --- napísal::

>pripadni zaujemcovia ak by si nasli cas, mohli by vypracovat daky
>dokument pre pravidla daneho listu, nieco ako faq.lists.linux.sk.
>potom by sa mohola zrejme vseobecne zverejnit existencia takehoto listu.

No, ked sme uz pri tom FAQ, kedysi davno som slubil, a aj zacal tvorit
nejake FAQ pre tuto (linux) konferu. Ale prisli skusky a pracu som musel
zastavit. Teraz sa znovu trochu rozhybavam, preto by som Vas chcel
poprosit, ak mate nejake napady, co by sa do nho malo zaradit, tak mi
ich, prosim, poslite na moju adresu.

mP