FAQ (Re: [linux] OT: e-mail konfera o C/C++)

Středa Srpen 20 15:34:03 CEST 2003

20. augusta 2003 o 13:49, Matej Pivoluska píše:

> No, ked sme uz pri tom FAQ, kedysi davno som slubil, a aj zacal tvorit
> nejake FAQ pre tuto (linux) konferu. Ale prisli skusky a pracu som musel
> zastavit. Teraz sa znovu trochu rozhybavam, preto by som Vas chcel
> poprosit, ak mate nejake napady, co by sa do nho malo zaradit, tak mi
> ich, prosim, poslite na moju adresu.

len pre istotu, aby sa nerobilo dva krat to iste, tak uz nieco existuje.
pozri si patku kazdeho mailu:

> Meta FAQ: http://faq.lists.linux.sk

takze k pravidlam tohto listu tam uz asi nie je co pisat, mozno
rozsirit, upravit..

--
member of Advanced InternetWorks group  -> http://www.ainetworks.sk
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk