[linux] posun particie

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Středa Srpen 20 16:33:55 CEST 2003

zdravim

kolega ma takyto problem:
zrusil na notebooku win particiu, cim mu ostalo na zaciatku disku volne miesto
zhruba 1G, za tym ma nainstalovany linux (3G). a teraz by chcel POSUNUT tuto
linuxovu particiu tak, aby zacinala na zaciatku tohto volneho miesta.
hladal som na webe aj kde kade, ale nenasiel som soft, co by to vedel
(vraj partition magic 7.x to vie...ale skual som nejake pofiderne instalacky
od znameho, a ten s lin particou nevedel robit nic). existuje vobec na to
nejaky sposob? (myslim okrem zrusenia starej a vytvorenia novej)
(parted posun particie nevie)

peter
--

System integrator for LAN/WAN
TTC Telecom s.r.o.	tel: +421 55 7283 555