[linux] OT: dosah 802.11

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Středa Srpen 20 19:35:47 CEST 2003

> podla manualu)
> sanca ze
> SMC,

dosah velmi zavisi od anteny ale v budove to asi nic
moc signal nebude, ono vacsina signalu sa odraza od
panelov a lieta kade tade miesto toho aby to chodilo
cez steny. podla toho co som zatial videl tak by som
povedal ze asi nie ;( ale istejsie bude vyskusat.

> Neviem

ono sa doporucuje mat priamu viditelnost... dokonca aj
listy stromu su vraj strasny problem pre signal (lebo
ma nevhodnu frekvenciu aby prechadzal cez tieto
materialy)

jard