[linux] OT: dosah 802.11

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Středa Srpen 20 20:03:46 CEST 2003

Dňa Wednesday 20 August 2003 19:35 Jaroslav Soltys napísal:

> dosah velmi zavisi od anteny ale v budove to asi nic
> moc signal nebude, ono vacsina signalu sa odraza od
> panelov a lieta kade tade miesto toho aby to chodilo
> cez steny. podla toho co som zatial videl tak by som
> povedal ze asi nie ;( ale istejsie bude vyskusat.
no my sedime v budeve tiez podobnej a dosah je horko tazko v ramci poschodia
6m! (so zabudovanymi 2,2db antenkami), cez 1 strop to uz neprejde..ale zas su
to poctive hrube steny 50cm ;-)) a strop podobny

ano je to tak

peter

--

System integrator for LAN/WAN
TTC Telecom s.r.o.	tel: +421 55 7283 555