[linux] posun particie

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Středa Srpen 20 20:01:55 CEST 2003

Dňa Wednesday 20 August 2003 19:30 Jaroslav Soltys napísal:

> ee takto by som to nerobil :) surove odpisanie prikazu
> bude strata dat :(
>
> co takto pozicat dalsi hdd vytvorit na nom particiu
> (resp. file a fintit s loopbackom) a cez cpio vsetko
> skopirovat tam a potom cez rescue disketu prerozdelit
> disk a skopcit naspat a nahodit lilo/grub. (raz som
> takto posuval a zvacsoval linuxa vdaka pozicanemu
> disku s fat32 particiou :)
>
> a partition magic 8 myslim vie nejake finty s ext2fs
> ale zrejme bude treba nahodit lilo do mbr znova tak ci
> tak takze rescue disketu treba tak ci onak
>
> jard

no to mi je jasne..ale..druhy hdd do tohto notebooku nevopcham
(a ani nemam), PM8 tiez nemam, takze asi mi ostane len backupnut particiu,
zrusit ju, vytvorit nanovo a restornut
a to zabije ccely den, tomu som sa chcel povodne vyhnut...

aj tak vdaka vsetkym

	peter

--

System integrator for LAN/WAN
TTC Telecom s.r.o.	tel: +421 55 7283 555