[linux] blaster e jemu podobny

Peter Mikeska mikeska na alcatel.sk
Čtvrtek Srpen 21 10:19:18 CEST 2003

Dobry den,

  cafte, mam otazocku ;))
  terazky sa cely internet serka kvoli tym wormom, viem ze vsetci si
  medlia ruky ze hahah tak vam treba windowsaci ;)))
  ale stalo sa mi aj inym v inych firmach ze padli unixy a linuxy
  ktore bezia stabilne a dlho bez problemov, tvari sa to asi tak ze
  sice server bezi ale prihlasit sa neda, neraguje a podobne.

  Mam taky dojem ze to suvisi s RPC sluzbami ktore bezia aj na *nixoch
  a windozoch. Worm ich zrejme nacne nejakym sposobom a DoS ako
  vysity na jednej masine. A padli aj HP Unixy ;((
  Takze moja lamerska otazka, ako upgradnut rpc services na linuxe ?
  pripadne ako to zakazat ?
  sorry za taku lamarinu ale tu skusam to tu ako prve, google bude
  neskor ;)
  dikes
                                                  Miki