[linux] blaster e jemu podobny

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Čtvrtek Srpen 21 10:34:13 CEST 2003

Dňa Thursday 21 August 2003 10:19 Peter Mikeska napísal:
> Dobry den,
>
>   cafte, mam otazocku ;))
>   terazky sa cely internet serka kvoli tym wormom, viem ze vsetci si
>   medlia ruky ze hahah tak vam treba windowsaci ;)))
>   ale stalo sa mi aj inym v inych firmach ze padli unixy a linuxy
>   ktore bezia stabilne a dlho bez problemov, tvari sa to asi tak ze
>   sice server bezi ale prihlasit sa neda, neraguje a podobne.
>
>   Mam taky dojem ze to suvisi s RPC sluzbami ktore bezia aj na *nixoch
>   a windozoch. Worm ich zrejme nacne nejakym sposobom a DoS ako
>   vysity na jednej masine. A padli aj HP Unixy ;((
> [...]
no, ja sa v rpc velmi nevyznam, ale mam taky pocit, ze RPC treba len kvoli
NFS, takze ked nepouzivas NFS, nemusis mat ani RPC (ja napr. nemam a zatial
so to ani nepotreboval) - ale na 100% si isty nie som

peter

--

System integrator for LAN/WAN
TTC Telecom s.r.o.	tel: +421 55 7283 555