[linux] blaster e jemu podobny

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Čtvrtek Srpen 21 12:42:47 CEST 2003

Dňa Thursday 21 August 2003 12:08 Tibor Pittich napísal:

> ??
>
> # cat /etc/rpc  | wc -l
>      69
> minimalne podla tejto tabulky je nad rpc protokolom v linuxe dostupnych 69
> roznych sluzieb, nfs je iba jedna z nich....
mne to vypluvlo 39 aj s komentarmi,  inak ich bolo 36
vacsina sa tykala sluzieb NFS ako uugid, mountd, a podobnych sietovych
zalezitosi (ypbind and co).. z tych 36 ja osobne nepouzivam nic, este aj v
popise ku portmaperu je napisane, ze jeho jlavne pouzitie je pre NFS a NIS
(a este KDE vyuziva RPC kvoli fam - file alterneting monitor ci ako sa to
vola)

	peter
--

System integrator for LAN/WAN
TTC Telecom s.r.o.	tel: +421 55 7283 555