[linux] posun particie

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Čtvrtek Srpen 21 19:06:16 CEST 2003

> no to mi je jasne..ale..druhy hdd do tohto notebooku
> nevopcham
> (a ani nemam), PM8 tiez nemam, takze asi mi ostane
> len backupnut particiu,
> zrusit ju, vytvorit nanovo a restornut
> a to zabije ccely den, tomu som sa chcel povodne
> vyhnut...
>
> aj tak vdaka vsetkym
>
> 	peter

a zazalohovat celu particiu po sieti ? pod win by to
asi bolelo ale pod linuxom sa to da :) uz som raz u
kamarata ukladal 5 gb :) ale cela particia to nebola

smbmount a mount -o loop a on si kludne moze bezat aj
pod win98, malo by to ist