OT: clanok na root.cz WAS :Re: FAQ (Re: [linux] OT: e-mail konfera o C/C++)

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Čtvrtek Srpen 21 19:15:00 CEST 2003

> nepomenovavaju disky
>
> :) naozaj su toto FAQ ? :) alebo len strielas?
> (najlepsie faq sa tahaju z archivov konfier)

ked sme pri takychto otazkach, kuknite si
http://www.root.cz/clanek/1782
najviac sa mi pacilo premenovanie mozilly na "internet
explorer" a stiahnutie ieskinu pre nu :) inak je ten
clanok pekny ak si chceme ujasnit co to je bfu :)

jard