[linux] blaster e jemu podobny

Ondrej Ivanic ondrej na kmit.sk
Čtvrtek Srpen 21 23:21:53 CEST 2003

Peter Mikeska wrote:
> Dobry den,
>
>   cafte, mam otazocku ;))
>   terazky sa cely internet serka kvoli tym wormom, viem ze vsetci si
>   medlia ruky ze hahah tak vam treba windowsaci ;)))
>   ale stalo sa mi aj inym v inych firmach ze padli unixy a linuxy
>   ktore bezia stabilne a dlho bez problemov, tvari sa to asi tak ze
>   sice server bezi ale prihlasit sa neda, neraguje a podobne.

Zazil som to tento tyzden, ale nebolo sposobene cez RPC. Bol to flood:
worm pingoval nahodne stroje na internete. Stacili 4 pocitace ktore
spolahlivo zlozili Pentium 120.

Riesenie bolo jednoduche: nastavil som ich arp adresy na
00:00:00:00:00:00 a bolo. Je este aj lespsie riesenie ako sa branit
proti foodom?

--
Ondrej Ivanic
(ondrej na kmit.sk)