[linux] Pripojenie na X server

Marian Adamjak adamjak na topu.army.sk
Pátek Srpen 22 06:10:51 CEST 2003

Pouzivam tez emulator Exceed (WinNT voci Soaris 2.8).
Problem nie je na strane Exceedu. Na starne HP UX bezi demon,
ktory po spojeni s Exceedom (ktory je mimochom Xserver) zrealizuje
celu sesiu (v Solarisa dtlogin, v HPUX 9.0 vo VUE to bol vuelogin).
Tento demon potom pusti o.i aj uzivatelsky shell.
Asi nie som terminologicky presny, kolegovia ma iste doplnia,
ale chybku by som hladal prave v nastaveni tohoto demona,
tak aby GID user shellu, ktory je nim pisteny bolo spravne
t.j "operatori".
Jedno je vsak iste - Win98 a ani Exceed za to zrejme nemozu.
MA