[linux] blaster e jemu podobny

Matus "fantomas" Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pátek Srpen 22 14:06:04 CEST 2003

On 22.08 13:52, Ondrej Ivanic wrote:
> >>Riesenie bolo jednoduche: nastavil som ich arp adresy na
> >>00:00:00:00:00:00 a bolo. Je este aj lespsie riesenie ako sa branit
> >>proti foodom?
> >

> >...kazde riesenie je lepsie ako zmenit arp na 0:0:0:0:0:0...
>
> Tak ake su tie lepsie a preco je toto zle?

zhodit sietovy interface alebo odpojit fyzicky siet...
hrat sa s MAC a zmenit adresu je naozaj hlupost...
--
Matus "fantomas" Uhlar, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.