[linux] blaster e jemu podobny

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pátek Srpen 22 14:20:57 CEST 2003

On 22.08 14:12, Ondrej Ivanic wrote:

> Aby pre 3 kompy bolo odpojenych dalsich 30? To sa mi nezda rozumne. S
> firewallom som experimentovat nechcel a ani som netusil ci to vobec
> pomoze. Nastavit stacike arp na 0...0 bolo najrychlejsie riesenie.

otazka:
hovoris o statickom ARP na tvojom serveri/routeri alebo o MAC adresach na tych
masinach?

informacia:
ja zase hovorim o fyzickom odpojeni masin s wormom nie o odpojeni
servera/routera...

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
WinError #99999: Out of error messages.