[linux] OT: chybny HDD ?

Ondrej Ivanic ondrej na kmit.sk
Neděle Srpen 24 00:15:26 CEST 2003

WooDy wrote:

> nemozem tym nic poskodit ak to vyskusam?? lebo je to dost divna metoda... :-/
> .t..

Skusal som vypis zo S.M.A.R.Tu disk mal odchodenych 14.000 hodin a
neboli na nom ziadne interne opravy ani realokacie sektorov. Bol  ako novy.

Tiez by som mal problem ak by som cca 2 roky lezal na jenom boku a bol
by som rad ak by ma obratili na druhy :)

PS. CD-ROMky maju s tym problem, ale pri diskoch som sa s tym este
nestretol.

--
Ondrej Ivanic
(ondrej na kmit.sk)