[linux] browsovanie v KDE vo win sietach

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Pondělí Srpen 25 11:15:30 CEST 2003

problem bude v tom, ze tie zdielane adresare nemas
mountnute; najjednoduchsie chod cez LinNeighborhood, a
ked sa prebrowsujes k zd.adresaru klikni "mount", udaj
usrname, pass a mountpoint (automaticky to bude v
/home/mnt