[linux] klonovanie particii cez siet?

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Úterý Srpen 26 11:36:46 CEST 2003

----- Original Message -----
From: "Peter Mann" <Peter.Mann na tuke.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Tuesday, August 26, 2003 9:48 AM
Subject: Re: [linux] klonovanie particii cez siet?

> Package: replicator

>  Using a nfs-root filesystem and rsync, replicator allow
>  you to non-interactively install a target computer
>  identical to the model computer. It can handle >differences...

Vdaka no nezda sa mi, ze by to bolo to co som chcel...

Ad 1. Nikde som sa priamo nedocital o klonovani FAT32,ext2,ext3,linux-swap
filesystemu.. Ak to vie sedi mi to

Ad.2. to co by bolo serverom je starucky RED-Hat (kernel 2.0.39) a v manuali
sa pise len o Debian-e s 2.4.x jadrom... - mozno by ho slo kompilovat zo
source...

Ad.3. Chcel by som portnut Dual Boot- co by teoreticky mal vediet, no nie
som si tym taky isty...

Ad.4: Ak som spravne pochopil, na zdroj sa nainstaluje Kernel + server a
ciel sa spusti z diskety... Ak je to tak, tak ho skusim, len ma mrzi, ze mi
zrusi pre-installed particiu...

Ak by vsetky poznamky nerobili problem tak ho skusim...

Peto