[linux] OT: chybny HDD ?

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Úterý Srpen 26 21:18:17 CEST 2003

> hore) a prestalo to.
> uplne v pohode. Haluz :)

> je to dost divna metoda...

pokial sa diskom nehybe za jazdy tak by mu to vadit
nemalo, prevadzkyschopny by mal byt, len nim netreba
prudko trhat za jazdy.

raz mi takto tukalo v disku (zacalo to 'znicohonic') a
na treti den som ho mohol rovno vyhodit... vraj sa mu
utrhla hlavicka ci co povedali mudrejsi odo mna. ono
to tukalo v zavislosti v ktorej casti disku som cital,
na zaciatku disku to nerobilo a na konci ano.

nechcem strasit ale minimalne by som ten disk
monitoroval nejakymi smart utilitkami.

jard