[linux] KPPP a pppd.

Ing. Marek Zima zima_marek na yahoo.co.uk
Středa Srpen 27 00:02:15 CEST 2003

Ahoj,

    mam problem s pripojenim sa na ISP cez externy modem zaveseny na ttyS0
(COM1 :).

    Mam RH9 a pouzil som KPPP.
    ISP pouziva PAP a v KPPP ho mam nastaveny.

    Ked sa snazim pripojit na ISP, tak modem vytoci, dokonca sa aj spoji s
ISP modemom. Potom kppp startuje pppd a to skonci s timeout-om (chyba 15
myslim). Timeout som skusal aj na 60 s a nepomaha.

Mam podozrejnie, ze asi pre to PAP nieco chyba pri spustani pppd. Lebo
jedine vysvetlenie preco sa nespoja je pre mna to, ze nedojde k autorizacii.
Som z toho jelen.

Viete ma niekam kopnut?
Mal niekto uz takyto problem s RH9?

Diki za kazdy napad.
Mozno som uz unaveny, (ved je 00:00) a skutocne mi usiel nejaky detail ;D

Marek.