[linux] --mark--

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Středa Srpen 27 00:24:04 CEST 2003

Zdravim,
to su tzv. timestampsy, cize aby si vedel, ze ti syslog funguje
a ked nikto iny nepise do logu, aby tam aspon nieco bolo.
Cize keby ti niekto zabil syslog daemon alebo spadla masina, tak budes
podla tohto vediet priblizny cas kedy to asi bolo. Pokial ma pamat a man
neklamu tak by to malo byt by default kazdych 20 minut, inak  da sa to
nastavit pomocou prepinaca -m. syslogd -m 0 vypina zapisovanie mark.
Viac man syslogd.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk