[linux] OT: goto a bash

Lubomir Host 8host na pauli.fmph.uniba.sk
Středa Srpen 27 08:54:55 CEST 2003

On Wed, Aug 27, 2003 at 08:27:46AM +0200, Oskar Stolc wrote:
> # cd /usr/src/linux-2.6.0-test3
> # grep -r "goto " * |wc -l
>
> 24093
>
> Nechcem vyvolavat flamewar, ale sa mi zda, ze niekedy sa bez goto neda
> zaobist ani v strukturovanom programovani. Ale toto je len MOJ osobny
> nazor, nie som programator, tak sa neviem presne vyjadrit, preto tu
> pisem iba moje zdanie... :)))

    Kernel je plny vynimiek, a keby sa to tam malo osetrovat cez if ()
    {} else {}. tak by to nedopadlo dobre.
    V TOMTO pripade je goto pomerne elegantne riesenie, ako to spravit.
    A ludia od kernelu asi vedia co robia. Btw. nepouziva sa to gogo iba
    pri vyskakovani z funkcii ako clean-stuff?

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/