[linux] st online dsl a alcatel speedtouch usb

Jan Odzgan odzgan na intrak.sk
Středa Srpen 27 14:34:00 CEST 2003

On Wed, Aug 27, 2003 at 01:52:02PM +0200, Juraj Bednar wrote:
> [...]
> ide.
>
> Kolegac to rozbehaval voci kisku a spominal, ze musis pouzit PAP, lebo s
> CHAPom to nefacha, inac to nastavil ako normalneho PPPoE klienta.
> MTU je tam 1492
> ale udajne to mal na kisku ako pppoa
>
> Toto mi este potom poslal:
> asi bude treba nejako sklbit drivre z
> http://speedtouch.sourceforge.net/index.php?/docs.en.html
> s klientom: http://www.roaringpenguin.com/pppoe/ ,alebo take nieco :)
> neviem ako vyzera pppoe.conf ,ale pravdepodobne tam budu aj vpi/vci, treba

Toto som nakoniec neskusal (pppoe), pretoze to chce rozne patche do
jadra a podobne, na co som uz vobec nemal chut (vid ty dole s tym
odporom :)))

> vpi =1
> vci=32

Sedi, aj ked na Telecom supporte mi poradili uplne ine hodnoty
(samozrejme, hned som pochopil, ze nema paru o co ide).

Ked som googlil ohladom tohto modemu, tak som nasiel rozne rady, ktore
mi postupne pomahali priblizit sa k rieseniu, ale stale som sa
nedopracoval k rieseniu ... momentalne uz na ten modem nemam pristup,
takze neviem ako s tym dalej. Ak sa vam podari pokrocit, plz poslite
info aj sukromne na odzgan at intrak dot sk.

> a do /etc/ppp/pap-secrets zadat meno  heslo...

> ak sa dostanes dalej, urcite mi plz daj vediet, zajtra to idem zase
> rozbehavat po dovolenke.
>
> Inak som si k tomu modemu vytvoril dokonaly odpor.
>
> Este jedna vec, telecomaci sa neobtazovali dat mi vediet, kam to vobec
> mam pichnut. Ja som to dal do toho rozbocovaca do dierky s napisom "NT",
> co bola vlastne jedina volna dierka, je to ok?

Ano ma to ist do NT.