[linux] Pripojenie na X server

riki phobie na axfr.org
Čtvrtek Srpen 28 12:54:34 CEST 2003

> "xterm BYPASS_LOGIN operator"

kazdy kto sa na X server pripoji s loginom operator tak obide
autentifikaciu, ked ten riadok vykomentujes a prestanes sa exceedom
prihlasovat ako operator ( alebo je to tam default? ) tak to bude chodit
tak ako chces

> neviem presne co to znamena ale vysvetlujem si to tak,
> ze kazdy kto sa pripoji na Xserver a pusti xterm obide
> login a dostane sa k takym cudnym pravam.
> Neviem ci to bolo zo strany tych co nam to instalovali zamerne,
> alebo na to zabudli ale vsetko co uzivatel operator vytvori
> na filesysteme ma prava uzivatela operator a skupiny root a
> nie svojej skupiny operatori.

je to defaultna instalacia, operator je v groupe root ? pozri sa do
/etc/passwd v akej primarnej groupe je