[linux] overenie uzivatela a squid

Marian Adamjak adamjak na topu.army.sk
Čtvrtek Srpen 28 12:57:12 CEST 2003

Pokusim sa:

> 2003/08/27 16:37:15| WARNING: All authenticator processes are busy.

> FATAL: Too many queued authenticator requests

Squid spusta autentifikacne procesy maximalne vsak do poctu urcenom v:
authenticate_children (squid.conf) - defaul je 5, co moze byt za istych
okolnosti
malo.  Ak Tvoj autentifikacny program (tag authenticate_program)
pracuje "dlho" (napr. overuje pouzivatelov na inom stroji a odozvy
nie su rychle) moze squid rychlo vycerpat pocet povolenych
autentifikacnych programov.
(pre 60-80 stalo prihlasenych ludi, autorizaciu cez PAM voci /etc/passwd
mam  authenticate_children=15 a nemam problem).

Skus zvysit authenticate_children a daj vediet - sameho ma to bude zaujimat.
MA