[linux] RH9 a KPPP - opat.

Marek Zima zima_marek na yahoo.co.uk
Sobota Srpen 30 23:04:08 CEST 2003

Ahojte,

	pred nedavnom som pisal ze mam problem s KPPP dostat sa na internet.

	Mal som cerstvo nahodeny RH9 a KPPPckom som sa chcel pripojit, bohuzial
to neslo.

	A nejde to ani teraz.

Rucne sa prihlasim bez problemov, tak isto ine programceky ako XISP,
wvdial ... funguju bez problemov a fungovali na prvy sup. Teda co sa
tyka pppd, mam vsetko ponastavovane.

	Nechapem preco to ale s Kppp nejde.

Mal niekto z vas tento problem? Je vadne Kppp v RH9?

PS: Tak isto ma prekvapilo ze RH zobral z XMMSka moznost prehravat mp3
subory. Uz som si to dohodil, ale aj to ma poriadne prekvapilo.
Mam pocit, ze RH to nejak zacina kazit ;o

Dik,
	Marek.