[linux] htb problem

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Neděle Srpen 31 11:00:23 CEST 2003

> este by som dodal, ze nechcel by som to riesit
> nastavenim priority cez prio, lebo to som skusal a
> vtedy sa konekcia s nizsou prioritou nema sancu, a
> timeoutne sa, kedze sa nedostane vobec ku slovu.

cez prio to nepojde, to je aj v dokumentacii ze nizsia
priorita nema sancu.

>   caute
>
>   chcem delit 12kbps (96kbit) internetovu linku
> medzi viac PC a mam takyto problem:
>   (pouzity aj uplne najnovsi patch na htb v
> kombinacii s imq)
>
>   trieda 1:14 by mala mat 100bps
>   trieda 1:12 by mala mat 1kbps
>
>   problem je, ze realne si pozicaju od parenta
> priblizne rovnako, teda tahaju priblizne po 5kbps
>   a ja som chcel aby tahali 1kbps a 10kbps (vsak
> podla pomerov ratio sa to ma delit)

mozno je problem s tym mtu a s tym ako sa casto
vyprazdnuje bucket. na www.docum.org su nejake testy
vykonu htb a myslim aj nejaka dokumentacia, ak to
pomoze. este som nevidel ze by niekto shapoval na
1kbps takze neviem ci htb zvlada take male rychlosti.