[linux] 'rozbity' disk

Misu misu na misu.sk
Pondělí Prosinec 1 08:49:40 CET 2003

Bad sector nie je smrt :)

Mam disk ktory do dnes funguje, kupenu bol v roku 1998, bol velmi lacny
lebo povodnemu majitelovi vyletel z ruky narazil do steny a padol na
zem... cosposobilo, ze ked sa citacia hlava dostala na koniec disku, disk
skapal a bo treba vypnut PC... tak som spravil particiu, ktora bola o 100
Mb mensia ako disk... A takto ten disk slapal az do vtedy ked som ho pred
rokom vymenil za 30GB (povodny bol 1,2gb)... Vydrzal slapat najprv v
serveri potom v stanici a stale to bol hlavny a jediny disk a bezi
spolahlivo do dnes...

Zato poznam disky, ktore bad sectory nemali a aj tak jedneho dna proste
nenabehli... A uz nenabehli nikdy...

Misu