[linux] Nahravanie videa cez mencoder a jeho sucasne prehravanie

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Pondělí Prosinec 1 09:35:28 CET 2003

On Fri, 28 Nov 2003, Ing. Jan ONDREJ wrote:

> Nuz mne to s mplayer1.0pre2 neslo. Nahravanie bolo vpohode, ale pri
> prehravani mi to sice subor prehra, ale iba tu cast, ktora bola nahrana
> pri spusteni mplayera. Akosi si zisti, aky velky je subor a prehra
> len tu cast, ktora bola nahrata pri spusteni.
>
> Skusal som vypnut cache, indexovanie, ... nic nepomahalo. Pomohlo mi jedine
> toto:
>
>   cat subor.avi | mplayer -
>
> Pri nahravani som ziadnu pipu nepouzival.
>
> 		SAL

No uz som na to prisiel, mne to tiez tak neslo, ale ide to, len nemozes
hned zacat prehravat to co si nahral, ale musis pockat, u mna cca 15
sekund :-), asi to zalezi od bitrate
Teda asi to funguje tak, ze ekd das cat subor.avi a ten subor.avi je maly,
asi sa to praske hned do nejakych bufferov a cat skonci, ale ked ten
subor.avi ma urcitu velkost, funguje to dobre.
skus
mencoder ...
pockaj minutu
cat subor.avi |mplayer -
Zarucene pojde :-) Pouzivam tie tu verziu mplayera co ty.
Je to trosku nevyhodne napr. pri pozerani nejakeho hokeja, ze vsetci
dookola kricia gol a ty to mas v telke az za pol minuty a kricis potom,
ale co uz :-)

j.