[linux] lilo a vyberatelny disk

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Prosinec 1 13:49:06 CET 2003

----- Original Message -----
From: "Matus UHLAR - fantomas" <uhlar na fantomas.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Cc: "Matej Pivoluska" <pivoluska na matfyz.cz>
Sent: Monday, December 01, 2003 12:29 PM
Subject: Re: [linux] lilo a vyberatelny disk

Toto mi strasne pripomina stav, ked kolega cez Partition Magic zmazal  ext2
particiu a zvacsil FAT32 a LILO bol v MBR. Podla toho LILO potrebuje nutne
ext2 ci ext3 partciu na svoju cinnost - mozno aj nejake udaje z nej, len
neviem ktore. Riesenie je v nejakej minidistribucii na master-i, ktorej lilo
bude mat v lilo conf bootovanie z /dev/hdb ci /dev/hdd, alebo LILO na
slave-ovi v prislusnej particii a povedzme dobre nastaveny NT boot loader.

Peto