[linux] lilo a vyberatelny disk

Peter Gašparovič gasparovic na pfs.sk
Úterý Prosinec 2 07:49:09 CET 2003

> s tymto nesuhlasim. Treba si uvedomit rozdiel medzi lilo a grubom.
> Lilo sa cele uklada do MBR vcitane tabulky spustitelnych OS, Grub tam
uklada
> len zavadzaci program a prislusnu tabulku uklada do linuxovskej partition,
> (pretoze tato nie je zafixovana v case zapisu Grubu - da sa neskor menit
> bez toho, aby sa robil novy zapis zavadzaca do MBR)
> v ktorej ju potom prirodzene aj hlada. No a ak ta nie je momentalne
> k dispozicii, tak generuje chybu. Grub nie je schopny fungovat bez
partisny,
> na ktorej ma svoju riadiacu tabulku.
> [...]

Lilo som skusal tiez, vypise iba LI a kopec nul a jedniciek a zamrzne. Tak
ako grub, ani lilo nieje asi schopne existovat samostatne bez linuxu, co je
skoda. Skusim nejake ine riesenie, len asi sa nevyhnem "likvidacii" winxp,
aby som mohol zmenit particie na hda, comu som sa chcel od zaciatku vyhnut.

Peter