[linux] lilo a vyberatelny disk

Marek Zima zima_marek na yahoo.co.uk
Úterý Prosinec 2 09:01:39 CET 2003

Zdravim,
chcel som sa tomu vyhnut, ale odporucil by som GAG, ktory sa da stiahnut z http://gag.sourceforge.net/download.html.
Je to graficky boot loader. Fakt pekny.

Takze lilo si treba nahodit niekde na disk s tym linuxom a GAGa na disk Win a nakonfigurovat ho.

GAG sa da konfigurovat aj za jazdy, teda ak sa vlozi disk s novym os s inym rozlozenim particii, tak sa hned pri starte da zadat start z toho noveho disku.

--
Inak s GRUBom to urcite nepojde, ale lilo by malo ist. Mozno uz novsie verie lila sa trochu zmenili ;) Neviem, proste toto uz len kecam.

S pozdravom,
Marek.
----

To mess up a Linux box, you need to work at it;

To mess up your Windows box, you just need to work on it; J

Scott Granneman.

Kocur <kocur na zsvak.sk> wrote:
nazdar..

> Lilo som skusal tiez, vypise iba LI a kopec nul a jedniciek a zamrzne. Tak
> ako grub, ani lilo nieje asi schopne existovat samostatne bez linuxu, co
je
> skoda ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

no toto nieje pravda...

mne LILO fungovalo bez porblemov ...
aj ked prave nemalo disk z linuxom..

lilo som mal na hda
a linux nainstalovany na hdc1,hdc5 + swap
a islo mi to..
na hda boli W2K a W98
a nemalo to ziadny problem bezat...
...mal som to urobene aj taq ze suflikovy disk bol hdc
a lilo bolo len na nom...

este ti mozem poradit...

skus lilo zapisat napr. do hdc1 a nie do hdc
( to v pripade ze ten disk na ktorom xesh mat lilo je hdc)
teda nie do MBR ale do prveho oddielu na disku

; nesledoval som tento thread od zaciatku, taqze ak som
hore spomenu nieco co tu uz bolo taq sa ospravedlnujem....

caff...