[linux] lilo a vyberatelny disk

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Úterý Prosinec 2 14:03:54 CET 2003

PG> Lilo som skusal tiez, vypise iba LI a kopec nul a jedniciek a zamrzne. Tak
PG> ako grub, ani lilo nieje asi schopne existovat samostatne bez linuxu, co je
PG> skoda. Skusim nejake ine riesenie, len asi sa nevyhnem "likvidacii" winxp,
PG> aby som mohol zmenit particie na hda, comu som sa chcel od zaciatku vyhnut.

To o tom lile neviem, ja som si vzdy myslel ze lilo linux nepotrebuje.

V kazdom pripade ti vobec nic nebrani nainstalovat si grub na
Windowsovu particiu (no, ak nie je NTFS). Urob si c:\boot\grub,
daj tam subory co tam maju byt (vsetky tie stage1, stage2,
fat_stage1_5, menu.lst) a nainstaluj grub (nabootuj z grubovej
diskety, 'root(hd0,0)' co by mala byt particia s windowsom,
'setup (hd0)' co je disk na ktoreho MBR sa nainstaluje).

Ten postup je skoro urcite dobry (skusal som to pred dvomi
dnami) ale pre istotu si samozrejme precitaj aj manual :)

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm