[linux] D4X

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Úterý Prosinec 2 14:14:54 CET 2003

On Mon, 1 Dec 2003, Juraj Mátel wrote:

>   nainstaloval som si program d4x, najprv z tar a potom z rpm. z tar
>   mi po spusteni hned padol a z rpm mi stihol zahrat naku hudbu a hned
>   potom padol ;I nvie niekdo preco?

Skusal som verziu 2.03 z portage stromu Gentoo Linux distribucie. Nic mi
to nezahralo, zato to fungovalo bez problemov.

Novsie verzie som si neinstaloval, vzhladom nato, ze to potrebuje Gtk2,
ktore ma vraj este stale nejake problemy so stabilitou. Preto pouzivam
Gtk1 a na toto by som tipoval aj tvoj problem. Prekontroluj, ci mas take
verzie kniznic, ake "d4x" potrebuje.

Inak preco sa "d4x" spusta prikazom "nt" som fakt nepochopil. ;-)

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://nepto.sk - ICQ #122428216
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk