[linux] Napalovacka MITSUMI CR-2401

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Středa Prosinec 3 09:40:38 CET 2003

Cuate:)
Mam doma $subj v pocitaci so zakladnou doskou VIA MVP3 a mam s tym dost
problem - ked chcem nieco citat z CD, casto skoncim s chybou, ale pritom
ta mechanika pod Win9x na tom istom stroji chodila dobre. Ked dam cdrecord
-checkdrive, vyhodi mi sice spravnu prvu cast identifikacie, ale potom
nabehne par
chybovych hlaseni (nieco o tom, ze mechanika neodpoveda, ci co) a potom,
tak za 15-30s pokracuje vypis a cdrecord skonci. Linux je debian s jadrom
2.4.22.
Sorry za strohy opis - nemam pri sebe svoj stroj, ale ak by ste mi s tym
niekto vedeli pomoct, napiste.
	Milan Plzik