[linux] mail klient

Marian Gasparovic marosg na yahoo.com
Čtvrtek Prosinec 4 10:08:57 CET 2003

> servri
>
> Evolution

BFU is back :)
Mam Evolution, mail funguje, ale
1. Nedari sa mi zobrazovat korektne slovenske fonty.
Mam nainstalovane MS ttf, xfs ich pozna, v kde ich vie
pouzivat, ale evolution ich nepouziva. Je aj ina
moznost nez to nastavit ako X resource ?
2. synchronizacia - neviem mu nijako povedat, aby
maily zo servra ulozil aj lokalne, v helpe ma
popisovanu iba synchronizaciu s palmom. Moze byt, ze
je to verziou, mam 1.0.5 a uz su novsie, ale mozno som
len nieco prehliadol.

Vdaka
M.