[linux] postfix & RBL & ST

Marek Podmaka marki na host.sk
Čtvrtek Prosinec 4 11:23:38 CET 2003

Hi!

Mam taky mensi problem... Pouzivam dsbl.org (a ordb.org) a ten blokuje aj
open proxy. Neviem, ale mne sa to zda byt zbytocne. Ale teraz mi to aj
zacalo vadit... Dost vela DSL IP adries telekomu je tam bloknutych prave
kvoli proxy. A tu je moj problem - postfix odmietne prijat mail z danej IP
adresy aj vtedy, ak sa jedna o usera prihlaseneho cez SASL. Da sa mu
nejako povedat, aby ked je user prihlaseny, tak mu nevadilo ze dana IP je
v RBL?

V main.cf to mam takto:
smtpd_recipient_restrictions =
        reject_maps_rbl,
        permit_mynetworks,
        permit_sasl_authenticated,
        reject_unauth_destination,
        check_relay_domains

Ake su pravidla na vyhodnocovanie? Berie prve alebo posledne alebo nejaku
ich kombinaciu?

diki

--
   bYE, Marki <marki na nexin.sk>