[linux] protected access

matus.kalisky na email.cz matus.kalisky na email.cz
Čtvrtek Prosinec 4 13:08:01 CET 2003

Aj .htpasswd aj .htaccess su v adresari v ktorom sa nachadza aj samotna stranka, ktora ma mat zahesleny pristup.

- Obsah .htpasswd je jednoduchy - dal som tam iba jedno pokusne meno a je k nemu priradene zasifrovane heslo (pomocou prog htpasswd)

- Obsah samotneho .htaccess je nasledovny:
LoadModule put_module    modules/mod_put.so

Alias /upload/tmp
<Location /upload>
    EnablePut On
    AuthType Basic
    AuthName "Len pre povolanych"
    AuthUserFile /u/kalisky/web-docs/passwords
    EnableDelete Off
    umask 007
    <Limit PUT>
    require valid-user admin
    </Limit>
</Location>

je dost mozne, ze su tam zbytocnosti, kopiroval som to z

/etc/apache/httpd.conf

A neveim, ci  mi to config serevera umoznuje pouzivat to. Hlavne neviem, ako by som to zistil.....

Dik. Kazda rada dobra.

MAtus..

Aktuálně: Právě probíhá soutěž o kombinovanou chladničku Candy v hodnotě 10.990,- Navštivte Obchodní dům.cz http://www.email.cz/obchodnidum