[linux] MDK 9.0 - problem s cdromkou

Dusand dusand na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 4 20:53:54 CET 2003

Ahoj!
Mam Mandrake Linux 9.0 a pred nejaky casom sa mi to nejak poondilo.
Mam to na malom disku. Na druhom disku mam Win 98 SE. Teraz mi Linux
nejde, tak sa pokusam ho nejako obnovit. Skusal som preinstalovat
master boot record tym, ze nabootujem z instalacneho MDK cd. Lenze ked
sa tam dostanem, pise

Trying to access Mandrake Linux CD ROM disc (driver TEAC CD-W552).

Dlho nic nerobi, vobec na nic nereaguje, musim to vzdy restartnut. No
a problem asi bude v tom, ze MDK som nainstaloval na starej cdromke,
ktora je uz odpisana. Teraz mam novu napalovacku, na ktorej nemam
zapnute DMA - lebo moja doska to nejako nezvlada.
Ako to mam vyriesit?

Dusand