[linux] squid tos a tc

miro bman2 na host.sk
Pátek Prosinec 5 09:07:15 CET 2003

Hello M.F.,

 vizera to dobre, len ten popis ktomu je volaky velmi biedny. nie je
 daco k tomu niekde viac?

 lebo s tohoto sa fakt nevyznam

Requests from special_service_net are assigned to class 10:100. No filters
need to be set up.

acl special_service_net src 10.0.0.0/255.255.255.0
tcp_outgoing_priority 10:100 special_service_net

 co je to special_service_net. daky lepsi popis nie je?

--
Best regards,
 miro                            mailto:bman2 na host.sk