[linux] Re: kompilacia OpenOffice - problem

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Pátek Prosinec 5 21:53:53 CET 2003

On Friday 05 December 2003 10:45, Peter Mann wrote:
> [...]

Ja som mal OOo 1.0.x nainstalovane z mdk balickov kompilovanych pre i586.
Teraz mam nainstalovany 1.1 priamo originalnym instalatorom do
/opt/OpenOffice a ide to trochu rychlejsie, najma spustanie, pricom cely
system mam ten isty mandrake 9.1.
Mam athlon tbird, neviem ci to nezavisi aj od toho.

Juraj