[linux] Samba ako PDC

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Prosinec 3 12:08:56 CET 2003

Ahoj,

> Dobry den
> Mam nainstalovany Mandrake 9.2.
> Nastavil som Sambu ako PDC
> V sieti mam stroje s Win NT, 2000 a aj XP
> Vsetky bez problemov prihlasim do domeny, ale na strojoch s Win XP sa neviem
> prihlasit ako uzivatel. Napr. ten isty uzivatel, ktorý sa bez problemov
> prihlasi zo stroja s Win 2000 sa nemoze prihlasit zo stroja s Win XP.
> XP pritom hodi hlasku o tom, ze bud radic domeny nefunguje, alebo je zle meno,
> alebo heslo uzivatela.
> Ak s tym ma niekto skusenost, prosim o pomoc. Dakujem

Mal som presne taky isty problem.

V adresari docs/Registry zdrojakov Samby je subor WinXP_SignOrSeal.reg.
Tieto registre bolo treba aplikovat na XPckach, potom to chodilo
bezproblemov.

Niekde je aj mudre zdovodnenie a mozno nove samby to uz nepotrebuju,
kazdopadne mne na tento problem pomohlo presne toto.

 Juraj.