[linux] Re: kompilacia OpenOffice - problem

Neděle Prosinec 7 04:11:14 CET 2003

On 05.12 21:53, Juraj Variny wrote:

> Ja som mal OOo 1.0.x nainstalovane z mdk balickov kompilovanych pre i586.
> Teraz mam nainstalovany 1.1 priamo originalnym instalatorom do
> /opt/OpenOffice a ide to trochu rychlejsie, najma spustanie, pricom cely
> system mam ten isty mandrake 9.1.
> Mam athlon tbird, neviem ci to nezavisi aj od toho.

no, jedna moznost je ze OO1.1 je vykonnejsia ako OO1.0
(pokial viem po case sa zacali sustredovat na vykon a mozno teraz tahaju
na tejto urovni)
potom este prichadza do uvahy ina uroven optimalizacie resp optimalizacia
pre iny procesor
odporucam ti vyskusat si (ak su) balicky OO1.1 pre mdk - moze to byt este
lepsie (nemusi)
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Spam is for losers who can't get business any other way.