[linux] squid

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Pondělí Prosinec 8 00:52:47 CET 2003

Zdravim,
je to dost mozne, ze ti squid spomaluje internet...; bolo napisanych viac
studii na podobnu temu s tym, ze ak mas dost rychlu linku, tak ta proxy
moze limitovat, kedze nebude stihat v diskovych operaciach a podobne.

Pojem mala pamat je relativny, tych 256MB mas vyhradenych len pre squida
alebo je to vsetka dostupna ram-ka v stroji, ktoru pouziva aj OS ?

Mozno by ta mohli zaujimat tieto odkazy:
http://www.squid-cache.org/Benchmarking/

Ten nastroj na benchmarking squid-a sa vola Polygraph.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk