[linux] NFS - lockd

REMENEC Juraj remenec na fyzika.utc.sk
Pondělí Prosinec 8 06:12:34 CET 2003

Zdravim konferku.
Ludia potrebujem poradit.
Mam dva pocitace a na jednom z nich zdielam pomocou NFS urcite particie
toho prveho kompu.
Napriklad aj /home a /var/spool/mail
Iste viete preco je tam aj ten /var/spool/mail - kvoli mail programom ako
je napr: aj pine.
Ked ale pine spustim na klientovi, tak mi vyskoci taka hlaska, ze:
'lockd: cannot monitor xxx.xxx.xxx.xxx' (za x je ipcko) toho klienta.
Vsimol som si, ze 'lockd' je priamo sucastou NFSska.
Na serveri som si vsimol logu:
Dec  8 06:04:08 fyzika kernel: nsm_mon_unmon: rpc failed, status=-13
Dec  8 06:04:08 fyzika kernel: lockd: cannot monitor xxx.xxx.xxx.xxx

Neviete mi poradit, kde je chyba ?? Upravu hosts.deny a allow som uz tiez
spravil, ale bez uspechu.
Vdaka za kazdy napad/radu.

J.