[linux] agp a radeon 9200SE

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pondělí Prosinec 8 14:06:00 CET 2003

On Mon, Dec 08, 2003 at 01:41:57PM +0100, Milan Hromada wrote:
> Dňa Pi, 2003-12-05 at 15:59, Ing. Jan ONDREJ napísal:

> To bude ten problem
> Co horsie v biose nenastavim AGP 4x
> Vyskusam este nejake patche backport agp3 z 2.6.x do 2.4

Skus, mozno to pojde. Mne tie patche celkovo idu, nahodi sa AGP modul,
ale ked sa nahodia XFree, tak vypnu monitor. Niekedy padne cely
pocitac a uz sa nepohne.

> Nepomoze nastavit
> Option     "AGPMode"   "4"

Nestaci. Toto zadavas az ovladacu a agpgart sa nahodi este predtym.
Navyse AGPMode nepozna parameter "8", takze mozes nastavovat len
rychlost AGP zbernice, nie jej verziu.

Ak chces, pozri si tuto stranku, najdes tam rozne popisy, ako to rozbehat.
  http://users.actrix.co.nz/michael/radeon9200.html
Je to tam pomerne pekne rozpisane.

		SAL